Zaproszenie do składania ofert na wykonanie strony internetowej związanej z PROW na lata 2014-2020.
„Stowarzyszenie Kraina św. Anny zaprasza do składania ofert cenowych dotyczących wykonania strony internetowej związanej z PROW na lata 2014-2020. Wszelkie szczegółowe informację znajdą Państwo w Rozpoznaniu cenowym. Oferty prosimy przesyłać do dnia 10 lipca 2015r do godz.10:00. na adres: Stowarzyszenie Kraina św. Anny, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, e-mailem: , lub dostarczyć osobiście. Osoba do kontaktu: Julia Feliniak 77/44-67-130 lub 131.
Rozpoznanie cenowe
Stowarzyszenie Kraina św. Anny ul. Kilińskiego 1 47-303 Krapkowice |
Stowarzyszenie Kraina św. Anny zwraca się z prośbą o przesłanie ofert cenowych na
wykonanie strony internetowej związanej z PROW na lata 2014-2020
w poniższych zakresach:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Założenia ogólne do wykonania serwisu internetowego na okres Wsparcia przygotowawczego (działanie 19.1) w ramach PROW 2014-2020
Podstawową funkcją serwisu będzie:
- przekazywanie informacji o podejmowanych działaniach,
- konsultacji założeń nowej LSR z mieszkańcami,
- zbieraniu opinii mieszkańców,
- informowaniu o wypracowanych rezultatach w ramach prac podczas tworzenia nowej Lokalnej Strategii Rozwoju (LSR) objętej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na obszarze działania Stowarzyszenia „Kraina św. Anny” (10 Gmin).
- zadaniem Wykonawcy będzie umieszczenie gotowej strony Internetowej na domenie wskazanej przez Zamawiającego. Zamawiający zapewni dostęp do panelu klienta, który umożliwi Wykonawcy realizację nałożonych obowiązków w tym zakresie (w przypadku opcji bez zakupu serwera – hosting, domena).
- Działanie: 19 Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER
W dalszym etapie, po przeprowadzeniu zadań związanych z opracowaniem LSR, stworzony serwis ma spełniać funkcję kontynuacyjną w zakresie realizacji działań przez Stowarzyszenie na kolejnym etapie w ramach wdrażania wypracowanej Lokalnej Strategii Rozwoju objętej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, min.: działalności Stowarzyszenia, realizacji inicjatywy LEADER, informowaniu o konkursach, stanie realizacji LSR, itp.
- Wykonanie projektu graficznego strony głównej i podstron serwisu wraz z elementami
towarzyszącymi
Projekt graficzny zostanie przygotowany przez Wykonawcę z uwzględnieniem następujących wymagań:
- Wygląd strony: czytelna, funkcjonalna, intuicyjna.
- Przygotowanie animacji/efektów, wpływających na atrakcyjność strony.
- Z chwilą zakupu projektu strony wraz z systemem CMS Zamawiający wymaga uzyskania pełni praw do wykorzystania tych elementów (m.in. grafika i wizualizacje użyte na stronie www, itp.)
- Projektowana strona powinna zawierać m.in. elementy:
- O Nas,
- Aktualności,
- LSR 2014-2020 ( w tym m.in.: plan włączenia społecznego, spotkania i konsultacje, ankiety),
- Zapytania ofertowe,
- PROW 2007-2013 (m.in.: wybrane materiały z aktualnej strony internetowej dotyczące wdrażania LSR),
- Do pobrania,
- Galeria (m.in.: wybrane materiały z bieżącej strony internetowej).
- Turystyka (m.in.: wybrane materiały z bieżącej strony internetowej).
- Kontakt.
- Opcjonalnie utworzenie strony BIP w zakresie zapytania – zintegrowany ze stroną.
- Możliwość rozbudowy na dalszym etapie do pełnienia funkcji serwisu do wdrażania wypracowanej Lokalnej Strategii Rozwoju na lata 2014-2020 przez Stowarzyszenie.
- Zamawiający przekaże wykonawcy do 4 dni od podpisania umowy wszelkie niezbędne materiały tekstowe i graficzne niezbędne do przygotowania strony internetowej.
- Umieszczanie wybranych treści na start strony.
- Wykonawca przedstawi na etapie prac 3 projekty graficzne (z możliwością modyfikacji graficznej wybranego projektu), na podstawie których Zamawiający wybierze projekt do realizacji w ciągu 2 dni od otrzymania projektów.
- Wykonanie prac programistycznych obejmujących integrację grafiki i systemu strony zgodnie z zaakceptowanym projektem graficznym
- Strona stworzona w oparciu o najnowsze technologie i standardy rynku internetowego.
- Strona dostosowująca się do ekranów urządzeń o różnych rozdzielczościach ekranu (responsywna).
- Struktura strony powinna być zoptymalizowana pod kątem pozycjonowania, przyjaznych linków oraz zapewniać wspomaganie przeglądarek i systemów w celu poprawnego wyświetlania strony.
- Użytkowanie strony nie może pociągać za sobą konieczności zakupu lub też posiadania przez użytkowników końcowych licencji na oprogramowanie specjalistyczne.
- Strona powinna posiadać przyjazny interfejs dostosowany także dla osób niepełnosprawnych, ze szczególnym uwzględnieniem osób niewidomych i niedowidzących. W tym zakresie od Wykonawcy wymaga się użycia odpowiedniego kontrastu tła, czcionek oraz elementów kolorowych oraz dodatkowego wyróżnienia dla aktywnych linków – hiperłączy (pogrubienie, pochylenie i/lub podkreślenie odnośnika). Zamiana tych elementów powinna być możliwa bezpośrednio z poziomu użytkownika (np. w formie przycisków umożliwiających przejście do wersji dla niepełnosprawnych, zmniejszenie i zwiększenie czcionki itp.)
- Strona powinna poprawnie wyświetlać się na wszystkich urządzeniach, bez wymagania instalacji dodatkowego oprogramowania (np. pluginu Adobe Flash Player).
- Strona powinna zapewniać możliwość wyszukiwania treści na portalu.
- Możliwość zdefiniowania cyklu życia dokumentu określonego typu (ramy czasowe publikacji, przenoszenie do archiwum).
- Na stronie Wykonawca umieści w formie piktogramów – hiperłącze do wskazanych adresów internetowych i kont Zamawiającego na serwisach społecznościowych. Ilość piktogramów jak również ich rodzaj może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
- Strony powinna zapewniać możliwość przeformatowania publikacji na stronie na format do druku.
- Zamawiający wymaga aby wykonawca wraz z projektem graficznym dostarczył i zintegrował prosty w obsłudze system zarządzania treścią (CMS).
Przez CMS zamawiający rozumie w szczególności zestaw aplikacji internetowych, wyposażony
w polski interfejs, pozwalający na:
- samodzielne, bieżące zarządzanie treścią i grafiką oraz ich układem,
- rozbudowę strony www przez osoby posiadające podstawowe umiejętności obsługi komputera, poprzez m.in. tworzenie i dodawanie nowych działów i podstron, nowych szablonów, nowych załączników, publikowanie materiałów promocyjnych w programach Word, Excel, Adobe oraz materiałów graficznych i multimedialnych, itp.,
- modyfikację i dodawanie nowych materiałów za pomocą prostych w obsłudze interfejsów użytkownika, np. w postaci stron WWW, zawierających formularze, o dodawanie nowych działów i podstron oraz modyfikowanie i usuwanie już istniejących w sposób intuicyjny i zapewniający bezpieczeństwo,
- tworzenie dokumentów przy pomocy intuicyjnego edytora, niewymagające od redaktorów znajomości języka html (edytor powinien umożliwiać redaktorom wygodny mechanizm przenoszenia treści ze sformatowanych w popularnych formatach biurowych plików tekstowych, jak również edycję wstawianego dokumentu w formacie html),
- obsługę z przeglądarek internetowych: IE, Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox, w przypadku użytkowników korzystających ze starszych przeglądarek na stronie powinien wyświetlić się komunikat o sposobie poprawnego wyświetlania portalu oraz wersji przeglądarek, do których strona internetowa jest zoptymalizowana.
- dostęp do systemu CMS z poziomu przeglądarki internetowej (manager).
- możliwość bezpiecznej autoryzacji osób uprawnionych, logujących się do niego przy pomocy przeglądarki internetowej,
- przyznawanie uprawnień dostępu na zróżnicowanych poziomach:
- Administratora systemu CMS - osobę odpowiedzialną za zarządzanie całym systemem, w tym tworzenie, edytowanie, usuwanie, publikowanie treści, grafik, załączników, działów, podstron, dodawanie i usuwanie użytkowników i nadawanie im praw dostępu,
- Osobę wprowadzającą dane - osobę odpowiedzialną za tworzenie, edytowanie, usuwanie, grafik, załączników bez prawa ich publikacji, tworzenie statystyk - zarówno dla całej strony WWW, jak i poszczególnych jej działów i podstron (przynajmniej: ilość wejść na stronę, ilość indywidualnych użytkowników, identyfikacja użytkowników na podstawie adresu IP, inne) - zewnętrzne (tzn. dotyczące aktywności zewnętrznych użytkowników), jak i wewnętrzne (dotyczące aktywności administratorów oraz innych osób z zespołu redaktorskiego),
- tworzenie i zarządzanie repozytorium plików – dostęp do plików umieszczanych na stronie WWW, tj. możliwość dodawania nowych, usuwania zbędnych plików, a także podmiany plików, które powinny być gromadzone w sposób pozwalający na swobodne ich przeglądanie, katalogowanie i sortowanie,
- niezawodny, bezpieczny i nieprzerwany dostęp do strony WWW.
- W module LSR 2014-2020 - ankiety powinny posiadać mechanizmy:
- umożliwiające samodzielne publikowanie ankiet i pozyskiwanie opinii internautów,
- samodzielnego wprowadzania przez administratora za pomocą formularza zapytania ankietowego, oraz definiowania proponowanych odpowiedzi,
- możliwość prezentacji ankiety w wybranym miejscu systemu w ustalonym okresie,
- możliwość zapoznania się przez internautę z procentowymi wynikami odpowiedzi innych użytkowników,
- dwupoziomowe zabezpieczenie uniemożliwiające wielokrotne oddawanie głosów poprzez sprawdzanie numeru IP i za pomocą mechanizmu cookies,
- umożliwiające administratorowi dostęp do liczbowych wyników na zadawane pytania,
- umożliwiające usuwanie i przenoszenie ankiet do archiwum.
- Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi wszelkie niezbędne prace programistyczne graficzne, administracyjne i inne niezbędne do wdrożenia strony zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem funkcjonalno-użytkowym.
- Wykonawca znając planowaną funkcję serwisu, przy posiadanym własnym doświadczeniu z zakresu projektowania serwisów internetowych, ma prawo do koncepcyjnego rozszerzenia funkcjonalności serwisu celem zapewnienia jej wysokiego standardu, a także późniejszej funkcjonalności.
- Wdrożenie serwisu
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził następujące prace związane z wdrożeniem strony:
- Uruchomienie serwisu zgodnie z zatwierdzonym projektem na serwerze Wykonawcy.
- Przeszkolenie co najmniej dwóch osób ze strony Zamawiającego z zakresu funkcjonowania, zamieszczenia/zarządzania treścią w serwisie.
- Dołączenie papierowej Instrukcja obsługi CMS.
- Utrzymanie serwisu
Zamawiający wymaga, aby wykonawca zrealizował następujące prace związane z utrzymaniem serwisu:
- Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania strony na serwerze przez okres 12 miesięcy.
- Sprawowanie obsługi technicznej serwisu (w tym systemu CMS) przez okres 12 miesięcy, licząc od podpisania umowy – oznacza to zapewnienie utrzymania systemu, realizacji stałych czynności zapewniających jego działanie w tym między innymi wykonywania kopii danych, aktualizowania zabezpieczeń.
- Zapewnienie wsparcia technicznego w ciągu obowiązywania umowy.
- Wykonawca udziela na przedmiot umowy gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania ostatecznego protokołu zdawczo-odbiorczego.
- W okresie 12 miesięcy od daty podpisania ostatecznego protokołu zdawczo-odbiorczego, Wykonawca będzie aktualizował dostarczone oprogramowanie, zgodnie z wytycznymi producenta systemu CMS.
- Na dalszym etapie zakłada się kontynuację współpracy z Wykonawcą w ramach usługi na prowadzenia serwisu internetowego, oraz serwera.
- Prawa autorskie
- Wykonawca oświadcza, że jego majątkowe prawa autorskie do wykonanego dzieła są nieograniczone oraz przenosi w ramach wynagrodzenia na rzecz Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do wykonanego dzieła i wyłączne prawa do wykonanego dzieła.
- Wyżej wymienione prawa przenosi w szczególności na polach eksploatacji w zakresie rozpowszechniania dzieła poprzez publiczne wystawianie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępniania dzieła w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
- Przeniesienie autorskich praw majątkowych następuje z chwilą podpisania protokołu przekazania przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku jakichkolwiek roszczeń osób trzecich kierowanych do Zamawiającego, a dotyczących przeniesionych na Zamawiającego majątkowych praw autorskich.
- Pozostałe wymagania
- Wykonawca w okresie obowiązywania umowy odpowiedzialny będzie za zabezpieczenie serwisu przed nieautoryzowanym dostępem.
- Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia pełnej funkcjonalności serwisu w przypadku awarii bądź innego zakłócenia jego pracy.
- Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo do nadzoru oraz przeprowadzenia kontroli jego wykonania, jak również uzyskania od Wykonawcy wszelkich informacji z zakresu wykonania powierzonego zamówienia.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania ofertowego bez podania uzasadnienia, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert.
- Finalny termin planowanego zadania do 30 września 2015r.
Strona w wersji podstawowej (w trakcie budowy) do 22 lipca 2015r.
MINIMALNE WYMAGANIA DLA WYKONAWCY
Minimalne wymagania dla wykonawcy, których spełnienie jest niezbędne dla wyboru oferty:
- W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- wykażą doświadczenie wykonania usługi w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zapytania, tj. przedstawią dokumenty (rekomendacje innych zleceniodawców oraz linki do wykonanych przez siebie stron), że w okresie ostatnich trzech lat wykonał co najmniej 5 usług .
- Dokonanie oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia ofert niespełniających warunków zawartych w zamówieniu oraz ofert Oferentów nie posiadających odpowiedniego doświadczenia.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna zawierać:
- cenę brutto za zrealizowanie zamówienia z rozbiciem ceny na wykonanie strony z dodatkiem BIP, oraz strony bez dodatku BIP, roczne utrzymanie strony na serwerze,
- dokumenty potwierdzające doświadczenie wykonawcy – min. 5 usług w ciągu trzech lat.
- Ofertę złożyć można osobiście lub pocztą na adres:
Stowarzyszenie Kraina św. Anny,
ul. Kilińskiego 1,
47-303 Krapkowice
oraz emailem:
- Ofertę złożyć należy do dnia 10 lipca 2015r. do 10.00
W przypadku wysłania oferty pocztą liczy się data wpływu oferty do siedziby Stowarzyszenia.
KRYTERIA WYBORU
Zamawiający wybierze wykonawcę na podstawie złożonych ofert wg:
- cena – gwarancja nie zmienności oferty do końca realizacji zadania (cena może zostać podana w rozbiciu na poszczególne usługi/elementy wchodzące w całość zamówienia lecz jasno musi wynikać ogólna cena oferty)
- doświadczenie w opracowywaniu serwisów internetowych, w tym w realizacji podobnych zadań.
Rozpoznanie cenowe prowadzi: Julia Feliniak tel. 77/ 44-67-130/131 e-mail: wspolpraca@annaland.pl
Wersja XML